fredag 4 december 2009

Lonely, im so lonely.,

I have nobody for my own.,

Härmed tackar vi Akon för en av hans första låtar som slog igenom stort., jag minns när jag gick i tvåan och de spelade denna på vårt cafe vi hängde på jag polski och Marcus., espresso house., fast inte det vanliga ni ser överallt utan i en liten gränd bakom all shopping och bortom alla parker
och skolan., Det var gamla underbar
a tider det.,



Jag stack till Nancy med Dennis och hans nya tjej Elle (Elinor), de kom och hämtade upp mig vid niotiden. Orhan skulle egentligen också hängt med men han kunde inte., det var juh synd för då hade jag inte kännt mig utanför som jag brukar göra., kan inte fatta att jag är den enda av alla jag umgås med som är singel., dvs dem jag känner bäst. Jag kunde inte fatta hur lonley jag kände mig., har inte gjort det innan fastän vi många gånger kollat film tillsammans vi fem och bara haft allmänt kul suttit och snackat och flippat lite.


Jag vet alla säger det och till och med Jag säger det., jag har inte bråttom att skaffa mig kille., jag anstränger inte heller mig för att hitta en., men när jag väl hittar en person som fångar mitt intresse kan den personen inte vara mindre intresserad av att lära känna mig., är det något jag säger? är det något jag gör fel?
Eller är det kanske att jag inte anstränger mig?
Att hitta ngn frivillig för you-know-what är juh lätt., men ingen vill ens försöka dejta? Och jag vill ha en jugge., en kille från balkan., för vi förstår varandra., jag vill kunna prata mitt språk med min kille., Är det mycket begärt?!



Nancy hade en viktig dröm, ska inte säga mycket det kanske inte är bra men måste bara nämna att hon drömde jag hade en vit top med volanger och håret på ett visst sätt., det var plattat luggen hängde ner över vänstra sidan av ansiktet och högra sidan var lite uppsatt., och svarta tights., och jag hittade just den topen på Ginas hemsida och jag absolut MÅSTE ha den., för jag vet att i och med det hon drömde så måste jag ha den på nyår när jag firar med killarna!!
Ahh den är sååå fin!



Jag fixa Gnoccchi i onsdes, jag hade hittat receptet i måndes när jag kollade tv mitt i natten tack vare min insomnia jag har., kan absolut INTE sova vad jag än gör., det går bara inte??
I alla fall så hade jag nojja igen och var såklart tvungen att ge mig på detta jag ska laga gnocchi., punkt slut., sagt och gjort marcus satt hemma hos mig och jag sa till han att jag var absolut tvungen att göra det och alla ingredienserna fanns inne i kylen så det var bara till att sätta igång med det hela. Jag lyckades faktiskt sjukt bra med receptet och det blev sjukt gott., men det enda som var lite sådär var ostsåsen., jag skulle behövt lite med mögelost än vad vi hade hemma men det blev ändån svingott!



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar