söndag 29 november 2009

Drunk and furious!

Det är inte ofta man bloggar onykter., thank god jag kan skriva!

OK mitt ex till RÖVHÅL fick för sig att förstöra MIN kväll med min darling Linda och hennes gäng., why God why?!?!?!

Allt har vatt såååå perfekt nu sista tiden killar har till o med börjat lägga märke till mig och börjat ta kontakt (även om de vart fula hittis så har de iaf balls nog att komma fram) och jag gillar det., det måste vara mitt nyfunna självförtroende och tanken på att jag just nu bara mår helt Fabulous!!



Ok så en gång till så måste jag säga att ALLT var perfekt innan han skickade det förbannade äckliga smset "kul att du träffat ny kille" asså det fick mig nästan att spy., jag trodde aldrig jag skulle kunna hata ngn så mycket som jag hatar han och hans föräldrar., finns nog ingen som känner det hat jag gör mot dem., jag trodde inte sånt hat var möjligt., Jag har bett Gud om förlåtelse varje gång jag önskat honom det värsta man kan önska en annan människa men han har juh inte gett mig några bra exempel., eller erfarenheter., det enda jag lärde mig hos han är hur mycket en människa kan älska sig själv! Och förresten., Vem är min nya kille? När ska jag få träffa denna människa? Är han snygg? Lång? Jugge? Heter?!


Jaha och nu är jag Nykter., jag som såg fram emot att få somna när man känner sig som bäst lullig., men nä., asshole var juh såklart tvungen att förstöra allt.,

Jag skulle vilja fråga Gud vad jag gjort för fel för att överhuvudtaget lärt känna den människan., jag är inte ens säker om han är en människa?!
Kan ngn SVARA på det?!?!?!?!


Nu ska jag försöka somna., GO NATT!!!!



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar