torsdag 27 maj 2010

Emotional state of mind.,

Jag som de flesta andra kvinnor i världen, även de som är gjorda av sten, ställer mig frågan som Carrie i 'SATC' gjorde., "I do! Do I?


Det måste vara normalt att tänka så? Jag bär juh på ngt stort inom mig som ingen vet och som ingen någonsin kommer att veta mer än de som är i himlen.

I do, do I?!



Jag frågar mig själv den frågan konstant men kommer aldrig riktigt fram till något svar., jag får helt enkelt gå till den som jag alltid söker mig till när jag har ett stort dilemma i livet, någon som är brutalt ärlig mot mig.,

Men frågan fortsätter spinna runt i huvet 24/7



What goes around, comes back around., Justin T. jag kunde inte ha sagt det bättre själv!
Det är verkligen "what goes around, comes back around" det är bara så., Men jag har gjort ett val som jag tror är det rätta., men som jag sa innan.,

I do! ...Do I?



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar