tisdag 3 augusti 2010

Jag känner mig hemsk., och elak!


Jag kollar på Supersize vs Superskinny på tv3 och det enda jag kan tänka på är när min man tog en kula choklad, som inte är så speciellt billig och bara stoppa in hela kalaset (chokladkulan) i munnen och bara tuggade ihjäl den!


Jag kommer ihåg hur jag blev paff, överraskad, besviken, chockad, arg, ledsen, road., allt på en gång. Jag ville bara springa ut därifrån jag hade lust att säga till honom "hur fan äter du den dyra chokladen så?!" och när jag tänker på det känner jag mig så hemsk.
Jag vet att detta gör honom ledsen att jag reagerar så men jag hade nog gjort samma sak om jag hade växt upp så som han gjort, och han hade säkert reagerat samma som jag., vice versa som de brukar säga.



Jag vill inte att han ska ta illa upp., bli sur på mig., jag vet inte varför jag reagerade så., jag känner mig så hemsk!



När jag kollade upp chokladen på nätet., eller egentligen tryfflarna som de ska heta så hittade jag något jag bara MÅSTE prova.,
Lindt - Linor Stracciatella smak.,
måste hitta den., förstår varför tryffel är så dyrt., för att det är så jevla gott., helt underbart när chokladen smälter i munnen och smaken sprider ut sig., man bara njuuuuter av den., ahh så gott!





Det vattnas i munnen, jag måste kila in i köket och se om där finns någon choklad (tryffel) kvar!








//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar