torsdag 19 augusti 2010

Nervositet, irritation., nu glädje...

Igår och i förrigår kände jag sån sjukt stor irritation och nervositet, jag var sjukt irriterad., det kändes som om det kröp under skinnet på mig., jag ville bara skrika av all styrka.

Det blev inte bättre när jag dagen efter kommer till jobbet och där dyker Nadine upp med något som glittrade till på näsan på henne, när jag tittade närmare ser jag att hon piercat sig!
Där rann bägaren över, jag blev riktigt pisst, jag blev så sur att jag stormade in till chefen och nästan skrattade så frustrerad jag var, jag sa till honom att jag var djupt besviken för så mycketde snackar om rättvist så finns där absolut INGET rättvist med detta. Han säger alla behandlas på samma sätt., hmm., nej det skulle jag inte vilja påstå!

Och nu varför ska just HON ha kvar den i näsan och jag var tvungen att ta ut min??? Fastän mitt "sår" hade läkt för längesen., kan någon svara mig på detta??


Tack och lov så är jag glad nu., för jag fått hem mina fast and furious filmer., och tänker på min girls night!

//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar