fredag 18 februari 2011

Hur gammal blev du?

Min Gudmor skrev något på facebook som bara var så klockrent., en riktig tankeställare och något som på ett sätt skulle kunna stämma in på oss människor men å andra sidan kanske inte.

"Allvarligt talat !! Om promenader är så himla sunda som alla påstår, så skulle ju brevbäraren praktiskt taget vara odödlig. Valen simmar hela dagarna och äter bara fisk, och den är tjock som fan! Kaninen springer och hoppar hela dagarna, men lever max 5 år. Sköldpaddan springer inte, hoppar inte, kommer alltid sist, rör sig nästan inte och lever i 150 år, så för fan......... Slappna av!"


-Visst är det klockrent?

Mitt illamående håller i sig sen i fredes förra veckan och det känns som om det aldrig kommer att ta slut för min del. Jag längtar tills vi ska till karlslundsbadet i landskrona, jag har inte varit där på evigheter. Sist jag var där var jag med min kusin och det var för ca fyra eller fem år sen. Så nu längtar jag dit riktigt mycket, och jag älskar att bada det vet alla som känner mig, och nu när inget kan hindra mig vill jag passa på att bada så ofta som möjligt!


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar