tisdag 29 september 2009

Fortuna!!

Hmm måste besöka min kompis! Hon ska få titta lite till i korten och säga vad som händer snart., kommer han att komma hit? Kommer det bli vi?



Man blir så nyfiken, jag måste lära mig nya tarotkort! Jag vill juh veta vad framtiden har planerat för mig, om det verkligen stämmer att jag ska gifta mig nästa år? Vem kommer det bli? Är det han jag tror eller någon helt annan person?

Det är så spännande att det är sjukt! Och jag gillar verkligen spänningen!!






De korten jag har tycker jag inte säger så mycket till mig? Fastän alla jag spått säger att det stämmer som jag sagt till dem så det måste ligga någonting i det, kan juh inte gissa helt fel. Men de som är rädda och oseriösa kan jag inte kolla till för då säger korten olika hela tiden eller så speglar de mitt liv för de inte gjort som jag till dem att göra.





//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar