söndag 27 september 2009

Mmm Habibis överraskningsfest.,


Jag vaknade vid 12 tiden på lördagen för jag kunde inte somna i fredes, var uppe till nästan fem tiden och höll på med datorn installera vissa program som behövs för att man ska kunna spela spel och kolla på film.

Min granne kom förbi mig och vi drack lite coffee och snacka lite skit, allmänt skvaller och vad som händer. Han gillade mitt rum, det blev riktigt fint., finare än jag trodde men ska bara bli av med bäddsoffan och köpa den nya på IKEA, ahh så snygg den är!!


Vid 15 tiden började jag fixa till mig för jag skulle på fest.,


Lyckad fest? Mja visst men födelsedagsbarnet kom aldrig! Haha! det var en överraskningsfest där vi skulle överraska Violetta men det gick inte som planerat, Nancy hade kanske dåliga planer?

Hur som helst hade Nancy ringt henne under dagen eftersom hon inte jobbade och frågat vad hon skulle göra på kvällen och hur hon mådde, SMART!


I alla fall så hade jag lagat Kyckling med Creme Fraiché & ris och Elle hade gjort chokladtårta, som var svingod!


En sak som fick oss att skratta är att vi inte fick tag i violetta först, och sen när vi väl fick tag i henne kunde hon inte komma, hon hade ingen bil och hon kunde varken ta tåget eller bussen, wtf?


Aja vi 4 hade kul ändån! Vi satt o snacka, åt, drack och bara flippade ut totalt så det var en lyckad kväll trots att vi var en man kort!
//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar