söndag 25 april 2010

Ett unsafe Hbg

Igår gjorde jag och tjejerna stan osäker.,

och det var nog därför det var så många grisar i stan (poliser) för vi undrade varför det var så många polisbilar ute?!


När tre Genier möts blir det farligt., vår story kan anses börja som ett skämt, dvs 'en halvarab/polack, en jugge och en engelsk' visst låter det inte helt hundra? Men vi är långt ifrån ett skämt, vi är The Real Deal! Vi tre är allt vad Girlpower handlar om., vi vet att vi kanske inte är de snyggaste på planeten men vi är hetare än lava., vi vet att vi inte är de smartaste men vi är Genier., vi vet att vi är långt ifrån perfekta men vi vet att vi är nämare perfekt än mååånga andra!

Kort sagt, jag tycker vi är Bäst!



Vi lämnade nog ett jevla bra intryck på McDonozo d.v.s Mc Donalds., jag och mitt dåliga sinne för humor är nog det bästa., jag kan skratta åt ngt så litet så länge., jag garvade ihjäl mig vid beställningsluckan., nästan grät av skratt vid betalningsrutan och lyckades sansa mig hyfsat till matluckan., 3ggr om! We made his nightshift haha., han måste ha haft en bra dag på jobbet tack vare oss!


Jag älskar mina tjejer!


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar