fredag 30 april 2010

Worst day award!


Idag är det garanterat den värsta dagen i min jobb historia hittills!


Absolut ingenting gick som det skulle., och sen när man väl hade löst problemet uppstod där ett nytt problem då man inte kunde avgöra vilket som var värst. Hade jag kunnat så hade jag delat ut en Oskar till denna dagen., jag lovar maskinen verkar inte gilla mig alls., känns som om så fort det går bra så bara väntar man på att det ska köra ihop sig.


Min kollega frågade för några dagar sen hur det gick när han såg att maskinen rullade på som den skulle, jag sjysade han och sa "inte framför maskinen, den hör dig" då började han skratta duktigt och hängde med på mitt skämt och sa "ja jag mena ju att det går juh skitbra på trean, eller hur?"
Jobb är bra så länge kollegorna är bra, är dem inte det då vill man verkligen inte gå till jobbet!



They call me Crazy loop - Dan Balan., en av låtarna som snurrar runt i hjärnan nu., och så fort sommaren närmar sig kan man känna alla rytmer i musiken., det är så underbart., hans Chica Bomb är också bra och väldigt sexig video! Det är nästan så man blir sugen när man tittar på den., så bra är den gjord och jag måste säga att tjejen i videon är verkligen HET.
Hade jag sett ut som henne hade jag aldrig lämnat en spegel., mina väggar hade bestått av speglar, bokstavligt., så pass snygg är hon!



Jag längtar till sommaren och till Badsäsong 2010 jag vet att det kommer att bli underbart detta året för nu händer det lite stuff som inte händer varje dag!!
Nu ska man ladda med skivor till bilen., fixa till den lite och träna ner sig lite grann i sanden tills juni kommer!!



Som jag sa till min babe., dvs min Kuma (bästa vän sen blöjan) jag har en känsla av att 2010 är ett år att komma ihåg., ett år där det kommer att hända måånga underbara saker., och jag hade absolut rätt!


Nä nu är jag svinigt trött och ska titta lite på The Simpsons och The Legend of the Seeker!



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar