tisdag 27 april 2010

I love my.,

Blivande man., vi kämpar varje kväll och morron med att hålla oss vakna och längtar sjukt efter varandra., juni vart är du??!


Som både han och jag har sagt innan., hade ngn sagt till mig du kommer hitta The One i år och gifta dig hade vi bara skrattat och sagt
"det där var ett förjevla bra skämt"
Meeen., life has it's special plan for us all! Det kan jag garantera för vem kunde ana att det skulle bli såhär? Det är ett once in a lifetime erbjudande som de säger., det gäller bara en gång.


Jag är överlycklig och kan inte beskriva känslan och ingen kan förstå den förrän de upplever den heller fast ett X antal personer varit negativa mot all this., vilket jag inte kan förstå nu när jag själv är i den sitsen att jag inte kan förklara för dem hur man vet att något är SÅ rätt.




Lite nostalgi kom över mig när jag satt och tänke på min kompis och hennes man., jag vet att allt kommer att lösa sig och jag vet om att everything's gonna be alright, everything's gonna be ok.
Jag tänker på er varje dag och jag ber att allt löser sig så fort och smärtfritt som möjligt., tänk inte för mycket på det negativa! Life's too short!





Jag hittade en helt underbar brudklänning på nätet., jag längtar till the big day! Den är helt perfekt., exakt som jag vill ha den, lite sassy, elegant, klassisk men samtidigt modern och haute couture., helt enhelt enligt mig en perfekt klänning inom en rimlig prisklass!
Jag vill ha bröllopet nu., och ja, jag har bestämt mig för att absolut INGEN av pappas systrar ska komma eller deras barn/barnbarn., INGEN ska få tillfället eller nöjet att förstöra MIN dag.,
Jag står inte ens ut med bara tanken av dem allra minst ha ngn av dem där.,



//Queen.,

1 kommentar: