torsdag 22 april 2010

Thank you, come again!

Så skönt det är att sätta sig i soffan med ett glas milk i handen då de flesta hade nog valt en dricka med alkohol i.,!


Ok, som de flesta nog vet nu så är jag förlovad och ska gifta mig i Oktober!!

Igår morse kl halv sju på morronen kunde jag inte hålla mig utan jag smsade tatti med världens nyhet som ett Gomorron. Hon ringde mig medan jag var på jobb men jag kunde inte svara plus jag hörde inte telen av maskinerna, så jag ringde henne när jag hade slutat.

Jag fick höra ett skrik i form av ett OH MY GOOOOOOOOD!! Vilket var ett positivt OMG från hennes sida och alla vet hur emot hon är av vigsel i alla dess former.

Jag sa också till henne att bara för att Gud stängt dörren och öppnat fönstret och säger "jump my Child" så behöver du inte göra det., det är inte förbjudet att tänka två ggr och säga nej jag avstår och stänger fönstret, jag lovar att det är inte så svårt som det ser ut!


Jobbet som vanligt tar kål på mig., och det blir inte lättare nu när bilen vatt på lagning sen i lördes, tack och lov så är det min morbror som fixar den så man vet exakt vad som händer och inte då man har den på en verkstad och bråkar med mekanikerna., DET är illa.


På senaste tiden har jag blivit nostalgisk., inte på ett negativt sätt utan på ett bra sätt., som till exempel Gloria Estefans - Conga och en gammal juggelåt som jag tror hette kabaré får en att tänka tillbaka på the good times., men låtar som med kanye west - Good times får en att bara luta sig bakåt och bara NJUTA till MAX för nu vet man vad det ahndlar om., näär man nått upp till ribban som är satt för lyckokänsla.,

Jag vill så gärna skriva mer men jag är helt enkelt bara för trött för det., dags att krama kudden och börja (skarka??) vila..,


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar