lördag 24 april 2010

Goldeater


Att äta guld var inte så illa som jag trodde!

Magnum Gold är det jag snackar om., jag var tvungen att prova den och den smakar så gott., mycket godare än jag trodde faktiskt., den är av vaniljglass med havssaltad karamel sås täckt med mjölkchoklad och ett yttre skikt av Guld! Mmmmm., Gottis hehe


Äntligen har jag en ledig lördag och det är helt underbart., fint väder., bra humör., bra musik., allt är bra., det känns bara så underbart allting!!



OMG!!!

Jag kollade precis på ABDC (Americas Best Dance Crew) och blev helt såld på Fly Khicks., de absolut svepte golvet med resten av alla crews fastän jag innan dess tyckte att det bara inte kan bli bättre., ehrm *host* joooo det kan verkligen bli bättre!!

Tänk att kunna dansa som dem tjejerna., move your body baby.,
Att flyga över golvet och kunna röra sig så lent som dem, men sj är man nästan som ett kassaskåp och blyg., man känner sig så attraktiv när man känner att ögonen är på en och andra spanar in en., tänk hur mysigt det är egentligen?! Eller har jag helt fel?? Det är juh en positiv sak och inte negativ, eller hur?



//Queen.,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar