torsdag 19 november 2009

Cupcakes and chocolate balls!!

Baknojja!!

Nu har det börjat igen och jag hittade MASSOR med recept., nu är det bra för mina kusiner., de älskar när jag får baknojjja!
Och Danne & Nancy slukade alla med en gång när jag kom dit med kakorna! Det var som om de aldrig sett cupcakes innan!


Idag blev det Pepparkaks Cupcakes och Chokladbollar., ska inte vara rasistisk som alla påpekar till mig hela tiden men jag är van att säga det., inte mitt fel att svenskarna lärde mig att säga så juh., så skyll inte på mig., skyll på skolan!


ahh när jag logga in på msn today såg jag en lockande rubrik., världens sexigaste man.,



Gissa vem det är., 46år och fortfarande hur het som helst., jag hade rätt när jag sa att han är världens sexigaste., det har jag alltid tyckt., Och jag såg han jonny kopian på gymet idag., nu vet jag iaf att han är bosnier och jag glömmer hans namn HEEELA tiden., asså jag får panik., det tar alltid skitlång tid innan jag lär mig ett namn., alltid lika pinsamt!


Jag måste hitta en ursäkt att snacka med han., så kan vi åtminstone ta en fika om han är singel., och det får vi se om han är.,


Jag klippte mig också idag och imorron ska jag färga håret och bli extra snygg haha!
Lite förändring måste där ske då och då., min frisör knäckte värsta leendet och sa såhär när hon såg mig; "ok har du flippat igen, vad vill du göra denna gången?"
Haha hon är härlig den tjejen!! Det blev bra resultat men ska färga det först sen lägger jag ut en bild på det!


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar