torsdag 5 november 2009

Jag behöver träning!!!

Och jag behöver lite mer motivation så jag har bestämt mig att ta fram allt som ska få mig att få mer & mer & ännu MER.
Jag vill kunna visa att jag kan om jag vill, och det handlar inte bara om mig utan att om man bestämmer sig för något ska man slå ner näven i bordet och satsa allt!




Jag vill få min drömkropp., min mage är fortfarande svullen och jag måste sluta med kaffet helt och hållet., jag har slutat med de flesta "bovarna" men idag när jag var hos Nancy efter gymet fick jag värsta sötsuget och jag började äta choklad vilket inte är vanligt för mig., men jag åt mer och mer och sen stack till PREEM efter jag hade kommit hem från habibi och köpte en till påse med choklad! OMG!




Jag måste börja simma mer också och få med habibi eller ngn annan badfreak med mig!
Att plaska i vattnet är juh underbart., jag älskar att bada och plaska., bara flippa ut totalt och ha det hur kul som helst!


Det jag inte kan förstå är hur mycket magen och resten av kroppen svullnar upp under dagen och på kvällen är man som en ballong men när man vaknar finns där ingen mage och låren är mindre., hur kommer det sig?



Jag vill att det ska kännas som om jag vore on top of the world och INGEN kan göra något åt det., jag känner mig så rätt ofta men jag vill även att det ska synas på mig., att alla ska se hur det känns att lyckas., att nå fram till det målet man strävar efter., Jag vill att alla ska se, känna och höra det.,
kunna ta del av det jag känner när jag känner mig lycklig, avslappnad och som om allt i världen inte kunde bli bättre.,


Jag vill skrika så högt att alla i hela världen ska höra mig, känna att damn jag är så lycklig att jag vill gråta, jag är så lycklig att jag skulle kunna slå ner varje vägg som dyker upp framför mig., denna känslan tror jag skulle kunna förväxlas med hat, och när man tänker efter så är gränsen väääääldigt liten mellan hat och kärlek.,


Det jag vill säga är f*ck pengar., saker., piller och doktorer., en människa ska kunna känna den glädjen jag upplever då och då.,


Jag sökte på extreme happiness och hittade denna supersöta budda!Haha!
Håll med om att den är underbar!
Ska se om där finns sånna att köpa den hade passat bra till inredningen i rummet!



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar