tisdag 3 november 2009

Kefi ! !

I neeeeeeeeeeed to get laid!
OK, OK jag VET det var lite att ta i men det är sant och det behöver jag., men lugn!
Inte med vem som., det ska vara en speciell person, MEN det går inte så lätt! Såklart!

Plus jag måste hitta min mojo., min "Kefi" som grekerna säger och det betyder -passion, glädje och sinnelag.,

Det känns som om den filmen påminner mycket om mig fast man kan inte jämföra mig med Georgia (Nia Vardalos) hon är väl lite som jag var innan., jag såg hellre efter hinder än efter magi.
Men nu har jag hittat min Kefi! Det känns nu som om allt har ordnat sig och det enda som fattas nu är ett jobb sen är ALLT perfekt.,

Min habibi spådde mig för ngn dag sen och hon sa att jag absolut måste åka iväg på min resa nu! Att allt kommer fixa sig och att Han kommer att fria till mig., vi får se vem Han är om det är den person som jag misstänker eller ngn helt annan?


Jag har börjat hårdträna och det känns helt underbart men jag ser inte så stora resultat som jag borde., kanske är det maten vi lagar., fast den är nyttig., alltså inget fett och mycket grönsaker
men kanske är det Nancys passion för godsaker som smittat av sig på mig? Eller?
Jag har bestämt mig att jag ska spara till en resa till Karibien., jag ska åka om jag så ska åka helt själv! Jag absolut ÄLSKAR värme, vit sand och ljusblått hav som är kristallrent., och jag vill åka till grekland också!

Men men nu ska jag skaffa mig ett jobb så att jag kan börja spara till min resa!
Hoppas det blir snart också för jag pallar inte sitta hemma längre., inte för att jag är hemma mycket men ändån.,


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar