lördag 21 november 2009

Ingen sömn och myycket mat!

Jag absolut kunde INTE somna inatt., det gick inte., jag somnade vid 7eller halv 8 imorse., jag vände och vred på mig stängde av allt., satte på tvn igen., men förgäves., inget funkade!
Jag lyckades somna till sist och då sov jag till 11., sen skulle jag upp och dusha., fixa mig, handla och fixa hemma., OMG!!

Idag firar vi vårt familje-skyddshelgon., som är Ärkeängels Mikael., det är vår slava idag! Det kan man slå upp på wiki! Eller trycka på ordet så kommer där upp en hemsida


Jag är proppmätt av all mat och kommer inte orka ta en tugga till.,

Nu väntar jag på linda så ska vi ta och sola lite! hoppas bara jag inte somnar i solariet., får ta det man står i så jag inte somnar hehe


Sen ska nancy och marcus komma så ska vi hitta på lite skit och äta resten av cupcakesen!



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar