torsdag 12 november 2009

Smart or Stupid?

Ok det är dags för en ny dator tycker jag!

OCH det är dags för såå många fler nya saker i mitt liv., då menar jag inte materiella saker utan mer saker som händer i livet.,

En sak jag satt o fundera på är varför det är så som det är när man ska skaffa sig ngn pojkvän., ska man spela pantad?? För när man visar sig vara smart på livet och upplevelser så verkar det som om ingen kille ens ser en??
Hur hände detta?? Är det inne att vara Stupido?!


Jag pratade med Amigo idag och efter samtalet tog slut så insåg jag en sak., amigo och jag var bara ute efter passion och vi platsar skitbra som vänner., så där var ett problem ut vägen., och det känns som en extrem lättnad., men nu känns det som om det är ngt som fattas., ngt jag missat stort.,

Jag måste hitta mig en LÅNG, smart och han måste vara utflippad och ha samma sjuka humor som jag., det är ett måste samtidigt som att han absolut måste vara Serb och inget annat., glöm det., skitsamma jag vet hur det låter men är man uppvuxen ortodox platsar man bara med andra ortodoxa plus att det är bara serber och greker som förstår varandra bäst., om de två blandas blir det skitbra kombination., men jag måste ha mig en riktig serb., i don't settle for less!!

Kommer jag någonsin hitta ngn?!


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar