söndag 15 november 2009

Vattenpipa!

Jaaa idag har det varigt hyfsat!

Jag installera players på nya laptopen., gjorde backupskivor., sen bara tatt det lungt dammsugit lite., med andra ord haft en rätt hyfsad dag.,

Marcus sa att han skulle komma över lite så snacka vi lite om att beställa
mat för jag pallade verkligen inte laga ngt idag., så vi bestämde oss för testa den nya thai take away., den hette Cocos Lime och ligger typ 3 byggnader bort, mysigt ställe med väldigt fin inredning., och maten var svingod., jag tog kycklingspätt med jordnötssås., ahh såå gott det var!

MEN vi var juh såklart tvungna att köpa godis också., lite marabou kulor med jordnötter., och Smarties., och lite lösgodis men
chokladen var helt klart det som slank ner snabbast.,


Vi kom hem till mig och nästan kasta i oss maten det kändes som om allt smälte i munnen, det var så gudomligt gott! Medans vi åt kollade vi på Polisskolan 3 - den gick på femman. När vi käkat klart var det dags för the movie vi väntat på., "9" den var skitbra och jag ger den en 7 av 10., slutet kunde varigt lite bättre.

Efter den var vi tvungna att se "UPP" den är skitrolig., hundarna och fågeln gör hela filmen!! Värd att se om man inte sett den!


Vi stack hem till habibi och drack lite te., rökte vattenpipa och spelade lite kort., då Skip-Bo har blivit poppis nu., men innan vi kom fram fick jag värsta sockerkicken., jag skrattade och skoja., skrek ut från nowhere i bilen., min favorit "OO SOLEEE MIOOOO" hahaha!


Marcus bara skaka på huvet och skratta och sa att det räcker med choklad för mig! Och jag måste hålla med., det blev för mycket chocolate för mig.,

Aja nu ligger jag i sägen och kollar på en av mina favoritserier., Paranormal State och snart ska jag sova., jag är svintrött., så att det var allt från mig för det här inlägget.,




//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar