söndag 11 oktober 2009

Bästa helgen sen serbien!


Har jag någon gång nämt hur mycket jag älskar TDI radio eller YouTube??

ahh asså där finns allt., på radion finns alla de bästa låtar och DJ's och på YouTube finns nerladdningen av videorna., asså det kan inte bli bättre!!

Förresten så ÄGDE vi matchen igår., SERBIEN vann överlägset!!!

första halvlek var det 1 mål., sen i andra halvlek kom andra., tredje., fjärde., och FEMTE målet!!! Alltså 5-0 till Serbien!!

Är man bäst eller är man BÄST!

SRBIJAA
DO
TOKIJAA!!!

Synd bara att vi kom tvåa i Basketen., men det är inte över än det ska spelas igen!

Festen efteråt var bra och vi kom inte hem förrän vid ca 5-6 tiden., jag vetiaf att sist jag kollade på klockan innan jag lade ner huvet på kudden visade min Digi 06:31 OMG!
Vi hade verkligen legat i och haft en bra kväll i malmö på klubben!!


Aja nu ska jag bara chilla och vänta på att kusinerna ska komma över så vi kan smälta gårdagen/kvällen/natten vad man nu väljer att kalla det!



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar