tisdag 6 oktober 2009

Det var längesen!

Jag har bara inte pallat sätta mig framför datorn och skriva., har inte haft tillräckligt med inspiration., igår fick jag hem min soffa och montera upp alltet på ca 1h!
OCH jag gjorde det all by myself!!



Jag har inte fotat den än men ska lägga upp ngn bild på soffan.,
det som fattas nu ärtavlor., ska ha 2feta tavlor på väggarna och fixa spotlightsen senare, de ska sitta under hyllan., det kommer bli extra fint ska ha dem i sån mysig blå/vit färg! Och inte det vanliga gula skenet man får av typ ALLA lampor som finns?!
Btw, hatar det!


Idag postade jag iväg papperna till a-kassan så får vi se hur det blir med pengarna tills jag fixar mig ett BRA och normalt nytt jobb!

Jag var hos Nancy idag igen hehe, hon lagade go mat och vi satt och allmänt flippade (som vanligt!) och jag försökte lära henne hur man fixar sig smokey eyes! Vilket inte gick så bra för hon insisterade på att hon måste ligga ner medans jag sminkade henne., ok VEM ligger ner och blir sminkad?? Tydligen så gör hon det och jag tror hon är ensam om det också!




En väldigt god och saknad person tog en titt på min bil idag eftersom jag fick panik för ngt plastigt började rassla i instrumentpanelen?!
Men tydligen så var det inte så farligt, jag ska bara plocka ut inredningen och kolla vad det är som rasslar där bakom., lättare sagt än gjort!!



OK detta är sjukt., jag sökte på handygirl för att hitta en
fin tecknad bild på en tjej med t.ex. hammare i handen eller ngt sånt., men damn vad jag såg., "Handy Girl's Guide to Life"?! WTF?!



Snälla googla det du kommer INTE att ångra dig., fy fan fick mig ett gott skratt., vi kvinnor vi kan! Vem behöver en man när vi kan fixa allt själva!!


Omg jag måste lägga mig snart ska upp och tvätta kl 8., WOHO! Eller? Nä exakt inte så kul men vad ska man göra när det bara fanns tidiga tvättider!


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar