torsdag 1 oktober 2009

Idag är vi duktiga!

Jag har städat hemma., varit på ams och på väla med habibi!

Min kusin ringde mig när jag var på väg till ams och undra om han kunde va med mig ett tag för han väntade på sin bror som var på möte här i hbg så innan jag stack dit hämtade jag upp honom

efter jag var klar på ams stack min kusin hem igen och ÄNTLIGEN ringde en man ang min bäddsoffa och jag fick den såld., så jag stack hem till nancy sålänge tills klockan blev 16 för då skulle denna mannen komma och kolla på soffan och han lät så säker på att han skulle ha den. Iaf klockan blev 16 och så sa
nt som sagt kom denna supertrevliga man med sin fru och de bestämde sig för att köpa soffan. Woho!!

Jag och nancy stack till väla sen och skulle fika och kika in på stadium, som blev lite mer än väntat men vi stack aldrig in på de dödliga affärerna. hehe!

Det blev lite shopping ändån, lite godis på H&M och en gottepåse på Ur&Penn sen en fika på Roberts Coffee.

Dagens shopping blev;
-Nivea Hårspray 39,50:-
-Tops 19,50:-
-2x Skin Vitalas Facemask 29,50:-
-Hair System H&M 49,50:-
(toning)

-Gottepåse 25:-
Halsband
Togz

-Fika kaffe & Brownie 52:-



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar