torsdag 8 oktober 2009

ok, nu har jag Panik!


Jag vet inte vad jag ska hitta på mer., inte nog med detta att jag inte har jobb och att jag inte gör ngt om dagarna., så har jag som pricken över i;et blivit FÖRKYLD!

Jag vet inte heller hur fan jag lyckades med det men ja nu sitter jag här och mår konstigt och känner hur all styrka i kroppen sakta försvinner och kommer tillbaka!


Bilen kommer kanske äntligen bli lagad nu i helgen!

Sen har jag fastnat på en Makedonsk låt
Bobby Simonovski - Ljubam druga, a te sakam
Ahhh den är bara sååååå bra!!

Nu har jag laddat ner inte bara låten utan videon till mobilen., den är inte så speciell men jag vet inte jag har fastnat på den utav ngn oförklarlig anledning

Tror inte jag har så mycket mer att säga förutom att jag äntligen köpt de bilvårdsprodukter jag verkligen behövde., bilen behöver sig en tvätt också men det kommer väl senare när jag mår bättre och orkar vara på benen ett längre tag för peggan stackaren är verkligen smutsig om fossingarna!



//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar