onsdag 21 oktober 2009

Happy B-Day to me!!

Ok nu kom ännu en födelsedag som jag heeelt och hållet hade glömt bort.,
Vid 12 tiden på natten igår kom där 2 sms från 2 av mina favvisar!! Nancy min Habibi var en av dem och Rasa min Amigo var den andra., att han skulle komma ihåg hade jag inte förväntat mig eftersom han var rätt sent ute förra året haha men men där ser man folk kan skärpa sig!

Det blir glasstårta idag med lite kakor men inget speciellt firande., det blir att bjuda hem familjen på söndag sen nästa helg ska vi ut och festa satan röven av oss!!
Jag tror jag och Nancy kommer att riva ner alla ställen vi kommer till haha!!

Det ska bli kul., inget speciellt hemma för jag vet ändån att ingen kommer att komma och jag har redan kollat lite med folket och såklart nästan ingen kunde så jag skiter i det och har det mysigt med den som vill komma istället, det blir enklast så., men jag kan inte sluta undra över det., varför vill inte folk komma?? Vad är det som är så hemskt med att fira en födelsedag??

Jag skäms inte för att säga att hittills är det bara 3 pers
som sagt att de ska komma., Är jag så hemsk??
Aja skitsamma har iaf de viktigaste personerna hos mig! Och dem är jag tacksam över., det är dem som visar att de är mina vänner och de andra inte egentligen bryr sig.
Jag är glad ändån och jag ska fira Min dag!


Jag har fått tillbaka min inspiration och jag har suttit och ritat som en galning och snart kommer jag börja baka och laga olika middagar med Habibi!



//Queen.,

1 kommentar:

  1. ehh du e inte dålig på o rita ;)
    o grattis.

    / Z

    SvaraRadera