onsdag 7 oktober 2009

It's a wonderful day!!


Denna dagen började bra men slutar ännu bättre!

Allt började med tvätt tidigt på morronen som morsan sen tog över för hon sa att jag såg ut som en levande död haha!

Iaf så fortsatte jag med tvätten efter jag sovit i ca 1h och ringde min moster för att kolla om där är ngt nytt hos henne och när hon ska komma till oss, för att bl.a kolla hur rummet blev!



Jag stack till nancy för vi skulle ner och träna efter hon blev klar med tvätten men det blev juh inte av eftersom båda kände att vi absolut inte pallade det idag., det funkade helt enkelt inte med träning idag men vi bestämde oss för att vara duktiga och ändån få ngn slags träning så vi gick från henne ända ner till stan., en runda inne på söder och sen tillbaka igen. Och jag kan säga att det var hur skönt som helst och nyttigt för oss! Vi blev hungriga på halva vägen hem så vi bestämde oss föratt laga lite mat., det blev kyckling för när gick förbi ett hus så luktade det såååå underbart., mmm Grillad Kyckling!! Så vi bestämde oss för att sticka till CityGross och handla det som behövdes!


Sagt och gjort., kycklingen blev svingod! Och potatisen som vi stekte i ungnen med tomat, morötter, rödlök & champinjoner...., mmm GOTT!!


Senare så var det dags för film hos en som jag inte kunnat umgås med på God knows hur länge och det var hur skönt som helst! Och för att inte nämna hur mysigt det var och kul att kunna umgås igen och snacka hade vi kunnat göra 24/7



Helt underbart bara.,


Och helt enkelt en sjukt Bra dag!




//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar