lördag 3 oktober 2009

Duktigt värre!

Gjorde nytta idag med under dagen., städade efter de hade hämtat soffan sen fixade lite här hemma och lade på en ansiktsmask., som jag skrattade jag såg ut som en nyopererad wannabe hahahaha!
Det första jag gjorde när jag öppnade paketet var att asgarva, jag kunde inte låta bli jag skrattade så hårt så det var sjukt., jag såg ut som en zombie!

Jag var och tränade med Nancy & Marika sen solade habibi medans jag och marika simmade lite., efter simningen stack marika hem och jag lade mig i det varma sköna solariet som jag höll på att somna i! Precis när jag kände 'äh jag kan slappna av det är mycket tid kvar' så släcktes lampan några sekunder efter det., hade den inte släckts hade jag somnat där.,
Och det håller mig fortfarande groggy, jag är fortfarande sömnig fast det är inte så konstigt med tanke på vad klockan är! (02.13)

Jag stack hem till habibi senare och vi tog en runda på stranden där vi flippade loss rejält., vi sprang för 3 trappsteg och vi var vinnare! Som i rocky filmerna! "it's the eye of the tiger..."lalala osv. Den nya stjärnhimlen de gjort där är riktigt mysig., dit ska jag och habibi ta våra dejter, hehe!


Aja allt som allt drömmen jag hade imorse visar sig betyda att denna person har starka känslor för mig., det sa nancy iaf och det litar vi på!


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar