lördag 3 oktober 2009

Examen!!

Inte min utan en vän har tagit magisterexamen i juridik och sån politisk grej, hehe. Jag har aldrig och kommer aldrig att förstå mig på politik så jag avstår från det!

Jag var på IKEA och beställde soffan idag och den kommer levereras imorron mellan 09 - 13 så man får vakna tidigt igen men det har blivigt en vana jag har egentligen redan haft mig helg., känns som om det är söndag varje dag nu... mummel.

Iaf så är "dagens outfit" som alla bloggare skriver så måste jag själv vara lite sån, jag menar why not.. eller hur?


  • Jeans och topp från - Gina Tricot
  • Armband - D&G
  • Halsband - Playboy
  • Skor - Deichmann


Så får vi nu se om där är några snyggingar man kan spana in eller om det bara kommer vara hennes familj där., vi får se!


//Queen.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar